♥Kowang Like Saia Sayunk Kowang ♥

♥ jom FOLLOW saia ♥

19 May 2012

Suratan Buat Kawan













andai kata aku tersalah cakap,maafkan aku,,andai kata aku banyak menyakitkan hati kawan maafkan aku,andai kata kata2ku ini menyinggung perasaan kawan2,maafkan aku,,aku hanya manusia biasa yang banyak melakukan kesalahan kecik mahu pun besar,,pesanan untuk kawan2ku,belajar la rajin2 sampai ke menara gading,,ingat pengorbanan ibu bapa kita semasa kita kecil,,kita harus membalas jasa mereka,,apabila sudah besar,jangan la kawan2 semua lupakan ibu bapa kawan2 kerana ibu bapa yang banyak support kita sampai ke menara gading.. sebagai kawan juga,kita janganlah lupa kawan2 anda kerana kawan2 anda juga yang telah membantu kita semasa kita sedag kesusahan secara tidak langsung,atau secara langsung,,kawan juga yang banyak mendorong kita ke arah yang baik,,semasa kita d asrama,kawan2 juga yang banyak membantu kita,,ibu bapa kita d rumah,kawan2 yang banyak tolong kita,,janganlah kamu benci kawan kamu kerana kawan kamu itu pernah membuat kamu ketawa,,apa yang terjadi ada hikmahnya,,kita harus terima dengan redha kerana ke redhaan itu datang dari ALLAH,,maafkan saya jika ada yang terkasar bahasa,, terima kasih kerana membacanya,,

No comments:

Post a Comment